زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

حسن محمودزاده


آرشيو مطالب

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

فروردين 1400

اسفند 1399

بهمن 1399

دی 1399

آذر 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

تير 1398

لینک دوستان

قالب وبلاگ

winon.ir

طراحی لوگو

شماره مجازی Line2

شرکت تولید زغال و دستگاه تولید زغال کاسپین

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد

همسریابی

درگاه پرداخت





قالب بلاگفا


نويسندگان
ولی غلامی

نويسندگان
حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی برند , برندسازی , خلق برند , ساخت برند , برند , طرح برند , قلیان و زغالش , زغال سریع , زغال های قلیان , زغال قلیون سریع , زغال قلیون , زغال ,


درباره وبلاگ



به وب سایت من خوش امدید

پیوند های روزانه

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

تور روسیه

طراحی سایت فروشگاهی

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

2sottamir

مجموعه تعمیرات دو سوت تعمیر

آژانس طراحی و توسعه ریوال آنلاین

بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

هزینه ارتودنسی دندان در تهران

میوه های زمستانی و خواص آنها

نکاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن ها توجه کنید!

محاسبه bmi دکتر عنبرا

خواص و فواید چیپس میوه

شهرک صنعتي قرچک

زغال قلیون ,قیمت زغال قلیون , انواع زغال قلیون , زغال قلیون عمده

زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

شهرک صنعتی عباس آباد

بازی آنلاین سایفارم

انواع بلیط هواپیما را بشناسید!

همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

دانلود کتاب

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

طراحی برند

شش مرحله برای ایجاد زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

برای شروع کار کمپانی ها ، یا حتی فقط یک تجدید ساختار ،طراحی های برند می تواند یک روند خلاقانه باشد اما استرس زاست. نام تجاری شما اولین نقطه لمسی است که با مصرف کنندگان محصول یا خدمات شما ایجاد می کند ، و قرار دادن بهترین نمایه شما مهم است.

هنگامی که ایده خوبی از آنچه دوست دارید برند تجاری شما برساند ، دارید ، قدم بعدی این است که این ایده ها را به ظاهر و صدا ترجمه کنید. در حالی که در ابتدا می تواند ترسناک به نظر برسد ، ایجاد زیبایی شناسی طراحی برای برند شما می تواند به 6 مرحله آسان تقسیم شود:

زیبایی شناسی طراحی برند

  1. به تابلوی نقاشی بروید

اولین ایده شما ممکن است بهترین نباشد ، اما اعتبار آن را کم نمی کند. هنگام شروع روند برندسازی یا rebranding ، فاز ایده پردازی یک ضرورت است. در گذشته ، شما ممکن است یک Vision Board (تابلوی چشم انداز ، مجموعه ای از تصاویر و خواسته های شخص است ، که به عنوان منبع الهام بخش و انگیزه طراحی  استفاده می شود) ایجاد کرده باشید. با این حال ، سایت هایی مانند پینترست می تواند ایده های مدرنی به شما بدهد.

در مورد کسب و کار خود و آنچه می خواهید مشتری ها هنگام دانستن درباره شما فکر و احساس کنند ، فکر کنید. سپس افکار و احساسات را به نشانه های بصری که با شما و شخصیت برند شما هم خوان است ، ترجمه کنید.

چیزهایی را که برای تجارت شما مهم است جستجو کنید. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

مشاغل دیگر

چهره های تأثیرگذار یا برند هایی که به آنها اهمیت می دهید

حالت ها یا احساساتی که می خواهید با مارک خود ظاهر کنید

سپس بیشتر تجزیهو تحلیل کنید. فونت ها را جستجو کنید و به دنبال نمونه هایی از نحوه استفاده از این فونت ها باشید.

زیبایی شناسی طراحی برند

شما همچنین ممکن است ColourBoard را در نظر بگیرید. این سایت به شما امکان ایجاد تابلوهای رنگی و جعبه رنگ های نقاشی را می دهد تا بهترین ترکیب را برای برند خود پیدا کنید. رنگ می تواند اولین ارتباط مهم با نام تجاری یا تجارت شما باشد و اطمینان از داشتن ترکیبی که پیام را ارسال می کند بسیار مهم است.

این مرحله به شما اجازه می دهد تا خلاقیت جریان پیدا کند و ذهن شما را به سمت ایده هایی در مورد برندسازی که ممکن است قبلاً هرگز در نظر نگرفته باشید ببرد. این تمرین به معنای محدود کردن چیزی و یا تصمیم گیری نیست ، بلکه باید درباره اکتشاف باشد.

ساختن یک شخصیت

اکنون باید لیست طولانی ای از ایده ها داشته باشید! زمان شروع محدود کردن آن هاست . اما از کجا شروع کنیم؟ مخاطب شما — یعنی افرادی که می خواهید به آنها بفروشید — باید اصلی ترین عامل انتخاب زیبایی شناسی شما باشد.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، اکنون زمان ساختن یک بازاریابی شخصیت برای کمک به شما در درک شخصی ایده آل که در آینده با آن کار خواهید کرد است. از خودتان در مورد آن شخص سؤال کنید: آنها کجا زندگی می کنند؟ انها کجا کار می کنند؟ آنها برای کسب اطلاعات به کجا می روند؟ چه چیزی آنها را هیجان زده می کند؟



:: برچسب‌ها: برند, ساخت برند, خلق برند, برندسازی, طراحی برند, طرح برند,

نوشته شده توسط ولی غلامی در یک شنبه 26 مرداد 1399





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkflint This Template By

حسن محمودزاده
حسن محمودزاده

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حسن محمودزاده مي باشد.