زیبایی شناسی طراحی برای برند شما
حسن محمودزاده
زیبایی شناسی طراحی برای برند شما
یک شنبه 26 مرداد 1399 ساعت 1:28 | بازدید : 215 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی برند

شش مرحله برای ایجاد زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

برای شروع کار کمپانی ها ، یا حتی فقط یک تجدید ساختار ،طراحی های برند می تواند یک روند خلاقانه باشد اما استرس زاست. نام تجاری شما اولین نقطه لمسی است که با مصرف کنندگان محصول یا خدمات شما ایجاد می کند ، و قرار دادن بهترین نمایه شما مهم است.

هنگامی که ایده خوبی از آنچه دوست دارید برند تجاری شما برساند ، دارید ، قدم بعدی این است که این ایده ها را به ظاهر و صدا ترجمه کنید. در حالی که در ابتدا می تواند ترسناک به نظر برسد ، ایجاد زیبایی شناسی طراحی برای برند شما می تواند به 6 مرحله آسان تقسیم شود:

زیبایی شناسی طراحی برند

  1. به تابلوی نقاشی بروید

اولین ایده شما ممکن است بهترین نباشد ، اما اعتبار آن را کم نمی کند. هنگام شروع روند برندسازی یا rebranding ، فاز ایده پردازی یک ضرورت است. در گذشته ، شما ممکن است یک Vision Board (تابلوی چشم انداز ، مجموعه ای از تصاویر و خواسته های شخص است ، که به عنوان منبع الهام بخش و انگیزه طراحی  استفاده می شود) ایجاد کرده باشید. با این حال ، سایت هایی مانند پینترست می تواند ایده های مدرنی به شما بدهد.

در مورد کسب و کار خود و آنچه می خواهید مشتری ها هنگام دانستن درباره شما فکر و احساس کنند ، فکر کنید. سپس افکار و احساسات را به نشانه های بصری که با شما و شخصیت برند شما هم خوان است ، ترجمه کنید.

چیزهایی را که برای تجارت شما مهم است جستجو کنید. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

مشاغل دیگر

چهره های تأثیرگذار یا برند هایی که به آنها اهمیت می دهید

حالت ها یا احساساتی که می خواهید با مارک خود ظاهر کنید

سپس بیشتر تجزیهو تحلیل کنید. فونت ها را جستجو کنید و به دنبال نمونه هایی از نحوه استفاده از این فونت ها باشید.

زیبایی شناسی طراحی برند

شما همچنین ممکن است ColourBoard را در نظر بگیرید. این سایت به شما امکان ایجاد تابلوهای رنگی و جعبه رنگ های نقاشی را می دهد تا بهترین ترکیب را برای برند خود پیدا کنید. رنگ می تواند اولین ارتباط مهم با نام تجاری یا تجارت شما باشد و اطمینان از داشتن ترکیبی که پیام را ارسال می کند بسیار مهم است.

این مرحله به شما اجازه می دهد تا خلاقیت جریان پیدا کند و ذهن شما را به سمت ایده هایی در مورد برندسازی که ممکن است قبلاً هرگز در نظر نگرفته باشید ببرد. این تمرین به معنای محدود کردن چیزی و یا تصمیم گیری نیست ، بلکه باید درباره اکتشاف باشد.

ساختن یک شخصیت

اکنون باید لیست طولانی ای از ایده ها داشته باشید! زمان شروع محدود کردن آن هاست . اما از کجا شروع کنیم؟ مخاطب شما — یعنی افرادی که می خواهید به آنها بفروشید — باید اصلی ترین عامل انتخاب زیبایی شناسی شما باشد.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، اکنون زمان ساختن یک بازاریابی شخصیت برای کمک به شما در درک شخصی ایده آل که در آینده با آن کار خواهید کرد است. از خودتان در مورد آن شخص سؤال کنید: آنها کجا زندگی می کنند؟ انها کجا کار می کنند؟ آنها برای کسب اطلاعات به کجا می روند؟ چه چیزی آنها را هیجان زده می کند؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 26
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2071
:: باردید دیروز : 2074
:: بازدید هفته : 12046
:: بازدید ماه : 23675
:: بازدید سال : 23675
:: بازدید کلی : 23675