برندینگ
برندینگ

حسن محمودزاده


آرشيو مطالب

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

فروردين 1400

اسفند 1399

بهمن 1399

دی 1399

آذر 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

تير 1398

لینک دوستان

قالب وبلاگ

طراحی لوگو

شماره مجازی Line2

شرکت تولید زغال و دستگاه تولید زغال کاسپین

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد

همسریابی

درگاه پرداخت





قالب بلاگفا


نويسندگان
ولی غلامی

نويسندگان
حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , طراحی برند , برندسازی , خلق برند , ساخت برند , برند , طرح برند , قلیان و زغالش , زغال سریع , زغال های قلیان , زغال قلیون سریع , زغال قلیون , زغال ,


درباره وبلاگ



به وب سایت من خوش امدید

پیوند های روزانه

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

تور روسیه

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

2sottamir

مجموعه تعمیرات دو سوت تعمیر

آژانس طراحی و توسعه ریوال آنلاین

بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

بهترین و پر استفاده ترین مارک لوازم آرایش عروس در سال 1400

هزینه ارتودنسی دندان در تهران

میوه های زمستانی و خواص آنها

نکاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن ها توجه کنید!

محاسبه bmi دکتر عنبرا

خواص و فواید چیپس میوه

شهرک صنعتي قرچک

زغال قلیون ,قیمت زغال قلیون , انواع زغال قلیون , زغال قلیون عمده

زیبایی شناسی طراحی برای برند شما

شهرک صنعتی عباس آباد

بازی آنلاین سایفارم

انواع بلیط هواپیما را بشناسید!

همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

دانلود کتاب

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






برندینگ

برندینگ

ژولی پولی یکی از برندهای نوپا در زمینه ی مجلات خبری، تفریحی و سرگرمی در ایران است که بی شک در آینده ای نزدیک می تواند رسانه ای مناسب برای تمام گروه های سنی به شمار آید.

 

قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از مباحث داغ امروز به نام برندینگ آشنا کنیم که اگر در سازمان ها و شرکت ها توجه صحیحی به آن شود می تواند در پیشرفت و موفقیت آن سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

با ما همراه باشید تا شما را با برند و مفهوم برندینگ و انواع برند آشنا کینم.

 

 

 

برند چیست؟

 

شاید برای برخی از دوستان هنوز برند مفهومی گنگ و مبهم باشد و هنوز تصویر واضحی از برند در ذهن خود نداشته باشند.

 

با یک مثال در ابتدا به شرح برند می پردازیم:

 

نخستین پودر رختشویی که به ایران وارد شده اسمش تاید بوده، با گذشت سالیان سال هنوزم هم مادربزرگها و افرادی که قدیمی هستند وقتی می خواهند پودر لباسشویی خریدار کنند، می گویند می خواهیم یک تاید بخریم!!

 

در صورتیکه این روزها برندهای متنوعی در زمینه ی تولید پودر لباسشویی همچون پرسیل، هوم کر، تاپ، سافتلن و … فعالیت می کنند اما برند تاید توانسته بعد از سالها در ذهن ها ماندگار شود.

 

برند، نمانام یا مارک بطور کلی می تواند شامل نام یا لوگو یا عبارتی باشد که معرف ویژگی های محصولات و خدمات خاصی است که تفاوت آن محصول یا خدمات را با جاهای دیگر نشان می دهد.

 

برند به حدی می تواند روی ذهن و احساس مردم تاثیر بگذارد که وقتی مخاطب اسم آن را می شنود یاد ویژگی های منحصر به فرد آن محصول بیفتد.

 

در مدت اخیر تبلیغات برند موادغذایی عالیس تا جایی توانسته بر سر زبان ها بیفتد که هر شخصی در هر کجای ایران که باشد وقتی صدای آلوشو بدم، هلوشو بدم رو می شنود یاد برند عالیس می افتد! مدیاک و آهنگ این برند فراگیر شده است .

 

شناساندن برند به مشتری از یک سو و جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس وفاداری در مشتری از سوی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای جهانی می توانیم به اپل، گوگل، مایکروسافت، آی بی ام، کوکاکولا، جنرال الکتریک، سامسونگ، آمازون، مک دونالد و … اشاره کنیم.

 

چرا باید ثبت برند انجام دهیم؟

 

برخورداری از حمایت قانونی:

 

در هر حرفه ای که فعالیت خود را آغاز کنید اگر ثبت برند انجام نداده باشید امکانش است که رقبا مشابه با محصولات و خدمات شما عرضه کنند و محصولات را با برند شما روانه ی بازار کنند.

 

با ثبت برند فعالیت شما وجهه ای رسمی و قانونی می یابد و در صورتی که افراد متخلف به کپی برداری از برند شما دست بزنند می توانید اقدام قانونی بدین منظور انجام دهید.

 

تفاوت ایجاد کردن:

 

در هر حیطه ای که فعالیت خود را شروع کنید افراد زیادی در حال فعالیت هستند و شما برای اینکه بتوانید خود را در این بازار پر هیاهو حفظ کنید باید برند داشته باشید تا مشتری وقتی یکبار محصول شما را خرید و رضایت داشت بار دیگر نیز بتواند از طریق برند، محصولات و خدمات شما را پیدا کند.

 

بازاریابی اصولی:

 

برای اینکه یک بازاریاب موفق باشیم باید بتوانیم محصولات و خدمات خود را به نحو احسنت به مشتری معرفی کنیم و این اتفاق تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه برند یا نشان تجاری برای خدمات و محصولات خود مشخص کرده باشیم و آن را به مشتری بشناسانیم.

 

دریافت وام:

 

شاید در این زمینه اطلاعات نداشته باشید که یک برند معتبر و شناخته شده نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود و شما می توانید از اعتبار برندتان برای دریافت وام استفاده نمایید.

 

اعطای نمایندگی:

 

بارها و بارها در تبلیغات تلویزیونی شنیده ایم که گفته می شود برندهای پریل و پرسیل تحت لیسانس هنکل آلمان هستند.

 

وقتی اعتبار برند بالا می رود و کیفیت محصولات و خدماتش شناخته می شود می تواند نمایندگی خود را به برندهای دیگران که متقاضی هستند واگذار کند.

 

ارزش مالی برند:

 

پس از چند سال که از شناخته شدن برند مورد نظر شما بگذرد دارای ارزش مالی می شود و حتی فروش آن می تواند از نظر مالی برای شما با اهمیت باشد.

 

 

 

برندسازی چیست؟

 

برندینگ یکی از حیاتی ترین بخش های یک کسب و کار محسوب می شود.

 

اگر شما بتوانید به نام و لوگوی سازمان و شرکت خود معنا و اعتبار ببخشید به سمت برندسازی گام برداشته اید.

 

برندسازی موجب می شود نام تجاری شما در بازار کسب و کار در مقایسه با سایر رقبا متمایز شود و دارای هویت خاصی شود.

 

برندینگ باید از طریق ایجاد یک حس در وجود مخاطب ایجاد شود بطوری که مشتری با دیدن لوگو یا شنیدن نام تجاری شما یاد مشخصه های منحصر به فرد محصولات و خدمات شما بیفتد.

 

در گذشته برندسازی از طریق تبلیغات در رادیو و تلویزیون یا روزنامه و هفته نامه ها و تبلیغات بیلبوردی و پوستری در سطح شهر انجام می شد.

 

ولی این روزها تبلیغات آنلاین و توسعه دنیای وب و مبحث گسترده ای به نام سئو و دنیای دیجیتال راه جدیدی را فراروی برندینگ قرار داده است.

 

به عنوان مثال با روی کار آمدن این همه فروشگاه اینترنتی در طول سالهای اخیر در ایران، دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و یک برند معتبر برای عرضه ی انواع محصولات در ایران شناخته شده و توانسته اعتبار خاصی را در بازار رقابتی فروشگاه های اینترنتی کسب نماید.

 

برندسازی دارای انواع مختلفی است که به برند شخصی، محصول، خدماتی، شرکتی، سرمایه گذار، عمومی، موسسه غیرانتفاعی، فعال، مکان، اخلاقی، افراد مشهور، فرقه، عام، چالشگر، جهانی، کارفرما، خصوصی، تجملاتی، یک جز تشکیل دهنده، بی عیب می توانیم اشاره کنیم.

 

با برندسازی موفق می توانید جایگاه محصولات و خدمات خود را در ذهن مشتری مشخص نمایید و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرید و به سمت موفقیت و آینده ای روشن گام بردارید.

منبع : coinextend



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ولی غلامی در جمعه 11 بهمن 1398





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkflint This Template By

حسن محمودزاده
حسن محمودزاده

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حسن محمودزاده مي باشد.